subota, 6. siječnja 2018.

Fejdeži i brendice

Čitam tu nešto na društvenim mrežama, krenem pisati post pa obrišem, jer ovo je tema za Dnijevnik :)
Kad nisam zabavljena razgovorima na svom zidu, pogledam kroz par minuta što ljudi pišu, što dijele, na koji način grade zajednicu...
Davno sam utvrdila da bismo trebali uvesti nove termine poput "brendica" - frendice koje se fotkaju za fejs brendiranje i prikaz društvene moći. To nisu prave frendice, već brend frendice. Ljudima svašta ima smisla, čak i kad nema veze s onim što stvarno misle i kad ne postoji stvarna kvaliteta odnosa. Dobila sam komentar da nisam ja to izmislila, već neki čovjek koji je rekao da je "brend" i frend i brat, ali mislim da je moje objašnjenje bolje i aktualnije :) Njemu njegovo, meni moje :)
"Brand je je prepoznatljiva oznaka ili ime nekog proizvoda, koje često podrazumijeva i kvalitetu. Marka mora stvarati snažni i trajni identitet proizvoda/usluge, sažimati osobnost poduzeća i poticati osjećaje povjerenja, korisnosti, dobrobiti i sigurnosti (Društvo za zaštitu potrošača Hrvatske)"
S tim u vezi, jednom jedna došla kod mene i napričala svašta. Nakon sat vremena, vidim kako se divi upravo onoj koju je spomenula kao loš i besmislen primjer. Valjda zbog lajkova, a možda i kakav projekt iskrsne ako ova vidi da je lajka :)

Podijeli se svašta. Posebno je korisno dijeliti nešto od ljudi koji su utjecajni pa te oni vide u moru onih koji su lajkali. Više se vidi kad nešto podijeliš, nego kad samo lajkaš. Nema veze što se s tim uvijek i ne slažeš, ali valjda u moru objava možeš pronaći neku smislenu da ti posluži za karijeru... Korisno je to... ;)

Kad neki ljudi koji su napravili popriličnu opipljivu štetu drugima, počnu u komentaru baš njima dijeliti komplimente, voljela bih da se to zove "fejdež" - kombinacija fejs objave, fejk osobe i one nepristojne riječi za vjetar.

Znam da moji pojmovi neće završiti u nekom rječniku stranih riječi, ali na nekim kavama sigurno hoće :) Meni naručite onu s lješnjakom što volim, kad sam već s vama :)

Voli vas vaša po(s)lovnjača

Nema komentara:

Objavi komentar